w

Mercedes-Benz Klasy E Coupe i Cabrio 2020 – lifting

Po debiucie odświeżonych wersji sedan i kombi, przyszedł czas na kolejne warianty nadwoziowe Klasy E. Oto coupe i cabrio bez najmniejszych tajemnic.

Pas przedni popularnego Mercedesa został wyraźnie wygładzony, co uwydatniają reflektory, które prezentują się bardzo łagodnie, wręcz dyskretnie. Wzorem pozostałych wariantów E-Klasy, zmieniły się także tylne lampy, zderzaki i grill. Wzbogacono także listę lakierów i zaoferowano nowe wzory felg. We wnętrzu pojawiła się zupełnie nowa kierownica z podwójnymi ramionami. Zagościł także system MBUX, który został wprowadzony przez kompaktowe modele marki ze Stuttgartu. Ciekawostkę stanowi „inteligentny fotel”, który może dopasować ustawienie do wzrostu kierowcy – wystarczy wprowadzić właściwe dane w systemie multimedialnym.

Gama wersji napędowych pozostanie szeroka. Najmocniejsze jednostki otrzymają instalację 48V (staną się tzw, „miękkimi hybrydami”). W podstawowej ofercie znajdą się:
– E 220 d (194 KM)
– E 400 d (340 KM)
– E 200 (197 KM)
– E 300 (258 KM)
– E 450 (367 KM)
– AMG E 53 (430 KM)

Obie odmiany nadwoziowe odświeżonej Klasy E trafią na rynki jesienią tego roku. Niebawem powinniśmy poznać oficjalne cenniki.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

MINI Countryman – delikatny lifting

BMW Serii 6 GT – kuracja odmładzająca kolejnej „Bawary”