Po debiucie odświeżonych wersji sedan i kombi, przyszedł czas na kolejne warianty nadwoziowe Klasy E. Oto coupe i cabrio bez najmniejszych tajemnic.
Pas przedni popularnego Mercedesa został wyraźnie wygładzony, co uwydatniają reflektory, które prezentują się bardzo łagodnie, wręcz dyskretnie. Wzorem pozostałych wariantów E-Klasy, zmieniły się także tylne lampy, zderzaki i grill. Wzbogacono także listę lakierów i zaoferowano nowe wzory felg. We wnętrzu pojawiła się zupełnie nowa kierownica z podwójnymi ramionami. Zagościł także system MBUX, który został wprowadzony przez kompaktowe modele marki ze Stuttgartu. Ciekawostkę stanowi „inteligentny fotel”, który może dopasować ustawienie do wzrostu kierowcy – wystarczy wprowadzić właściwe dane w systemie multimedialnym.
Gama wersji napędowych pozostanie szeroka. Najmocniejsze jednostki otrzymają instalację 48V (staną się tzw, „miękkimi hybrydami”). W podstawowej ofercie znajdą się:
– E 220 d (194 KM)
– E 400 d (340 KM)
– E 200 (197 KM)
– E 300 (258 KM)
– E 450 (367 KM)
– AMG E 53 (430 KM)
Obie odmiany nadwoziowe odświeżonej Klasy E trafią na rynki jesienią tego roku. Niebawem powinniśmy poznać oficjalne cenniki.