Firma zamierza podbić serca amerykańskiej oraz europejskiej klienteli.
Ciekawie wyglądający crossover został zaprojektowany w Szwecji i korzysta z platformy CMA, która będzie stanowiła podstawę czekającego na swój debiut Volvo XC40. Mierzący 4,53m wyróżnia się sporym rozstawem osi (2,73m) – dzięki temu możliwe było wygospodarowanie sporej przestrzeni na nogi, co jest szczególnie pożądane na rynku chińskim. Pod maskę trafią trzy- i czterocylindrowe jednostki wspomagane turbodoładowaniem, które mogą współpracować ze skrzynią manualną lub dwusprzęgłowym automatem. Największe wrażenie robi jednak technologia – samochód ma być nieustannie podłączony do internetu i zapewniać niespotykany dotąd poziom interaktywności. Możliwe będzie m.in. umożliwienie dostępu do samochodu wybranej przez nas osobie za pomocą specjalnej aplikacji. Samochód ma trafić na rynek w 2017 roku, a w przyszłości do gamy mają dołączyć kolejne dwa modele.
Źródło: Motor1