w

Kontrowersyjna reklama myjni samochodowej. Czy to krew? „Nie zadajemy żadnych pytań”

Reklama myjni w social mediach
Kontrowersyjna reklama myjni samochodowej. Czy to krew? "Nie zadajemy żadnych pytań"

Prowadzenie biznesu opartego na usługach bywa skomplikowane. W rozwoju często pomaga odpowiedni marketing.

Ta kontrowersyjna reklama myjni samochodowej ma formę postu. Jest bardzo prosta, ale budzi wątpliwości – nie tylko te moralne. Niektórzy mogą stwierdzić, że to tuszowanie dowodów w sprawie kryminalnej. Jakim cudem? Spieszymy z wyjaśnieniami.

Wszystko skupia się na porównaniu tapicerki wnętrza pojazdu przed i po myciu. Niby oczywista sprawa, do której trudno się przyczepić. W końcu istnieje mnóstwo podobnych. Problem w tym, że na zdjęciach widnieje zabrudzenie, które przypomina miejsce zbrodni.

Kontrowersyjna reklama myjni samochodowej

Post firmy Tony’s Touch Auto Detailing w mediach społecznościowych zawiera fotografie kabiny auta, w której znajdują się nieczystości wyglądające jak krew. Uzupełnia go także ciekawy opis: „Nie zadajemy pytań, wykonujemy pracę”.

Minęło kilka dni, a materiał został udostępniony blisko 30 tysięcy razy. To udowadnia, że cel został osiągnięty. Większość internautów uznało post za humorystyczny, o czym świadczą liczne reakcje w social mediach.

Kontrowersyjna reklama myjni samochodowej
Zabrudzenia sugerują miejsce zbrodni, ale równie dobrze mogą to być ślady po soku porzeczkowym, które pozwoliły na kontrowersyjną, ale kreatywną formę reklamy

Znaleźli się jednak komentujący, którzy byli zaniepokojeni obecną sytuacją. Admin konta w mediach społecznościowych uspokajał jednak, że nie kryje się za tym żadna ludzka krzywda, a jedynie kreatywna forma reklamy.

Jak uzyskano taki efekt? No cóż, nie brakuje substancji, które mogą przypominać krew, dlatego łatwo to wszystko wytłumaczyć. Czy udało się uzyskać rozgłos w pozytywnym świetle? Raczej tak, choć, jak zwykle w takich przypadkach, nie brakuje też głosów sprzeciwu.

My zalecamy, by podejść do tego z dystansem. Może nie jest to najbardziej subtelny sposób na zdobycie popularności, ale w wielu okolicznościach to lepsze, niż poświęcenie ogromnych pieniędzy na czas antenowy. Rozumiemy więc, dlatego osoby odpowiedzialne za reklamę zdecydowały się na taki krok.

Avatar photo

Napisane przez Wojtek

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Agresja drogowa w Lublinie

Jeden nieugięty, drugi impulsywny, a policja nie wykrywa sprawcy. Polska w pigułce (wideo)

Zaostrzony taryfikator 2022

17 września wkracza zaostrzony taryfikator. Oto lista najwyżej punktowanych wykroczeń