w

Koncern PSA notuje zyski w 2016 roku

Strategia „Push to Pass” francuskiego koncernu przynosi kolejne pozytywne rezultaty.

ds_5_performance_line_2016_1

PSA pokusiło się o porównanie minionego roku do 2015 i można mówić o naprawdę wyraźnych wzrostach. Jeśli chodzi o sprzedaż, na całym świecie znalazło klientów 3,15 miliona samochodów marek DS, Citroen i Peugeot (+5,8%). Marża operacyjna wzrosła o 6%. Pozycja finansowa netto w działalności produkcyjnej i handlowej wyniosła natomiast 6,813 mld euro, czyli o ponad 2 mld więcej niż w porównywanym okresie.

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi Allure

Prognozy dotyczące sytuacji w Europie i Ameryce Łacińskiej mówią o stabilizacji wyników, jednakże w Chinach przewidywany jest kilkuprocentowy zysk. Nic więc dziwnego, że trwa ofensywa modelowa trzech fundamentalnych marek i rozmowy dotyczące przejęcia Opla.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nowy sezon Top Gear – premiera w 40. rocznicę

Nowe Volvo XC60 – system unikania kolizji