Czy nowy wariant pomoże w skuteczniejszej rywalizacji z niemiecką konkurencją?
Pod atrakcyjnym nadwoziem kryje się system AWD zapożyczony ze sportowego F-Type’a. Cały układ waży 104 kg i przez większość czasu przenosi moc na tylną oś – przednie „łapy” wkraczają do akcji tylko w razie potrzeby, wspomagając trakcję. Co ciekawe, system można zamówić jedynie w konfiguracji z dwulitrowym silnikiem diesla o mocy 180 KM. Wysokoprężny motor współpracujący z 8-mio biegową skrzynią automatyczną pozwala na sprint do „setki” w 7,9 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 218 km/h. Inną z nowości jest możliwość zamówienia systemu Jaguar Configurable Dynamics do wszystkich wersji modelu – do tej pory występował jedynie w połączeniu z wariantami wyposażonymi w silniki V6. System JCD pozwala na indywidualne dostosowywanie charakterystyki pracy poszczególnych podzespołów (zawieszenie, układ napędowy i kierowniczy). Zmian nie doczekaliśmy się w palecie jednostek napędowych – wciąż do wyboru są silniki benzynowe i wysokoprężne o mocach od 163 do 380 KM.
Źródło: WCF