w

Fiat 500X – lifting

Kompaktowy SUV włoskiej marki doczekał się kuracji odmładzającej, która powinna utrzymać zainteresowanie klientów. Co się zmieniło?

Modyfikacje widać już z zewnątrz. Podobnie jak flagowa „pięćsetka”, auto otrzymało tylne lampy w kształcie pierścieni. Przednie reflektory zyskały natomiast nowe wypełnienia – oczywiście w technologii LED. Nie zabrakło także przeprojektowanych zderzaków. Jak zwykle przy okazji liftingu, pojawiły się też nowe wzory felg i wzbogacona paleta lakierów. We wnętrzu zagościły inne tapicerki i nowy ekran multimedialny.

Z kolei w gamie jednostek napędowych znajdziemy dwa doładowane benzyniaki: 1.0 (120 KM i 190 Nm) oraz 1.3 (150 KM i 270 Nm). Oba mają napęd na oś przednią i 6-biegową przekładnię, ale ten mocniejszy można uzupełnić dwusprzęgłowym automatem. Nie zabrakło także trzech diesli: 1.3 (95 KM i 200 Nm), 1.6 (120 KM i 320 Nm) i 2.0 (150 KM i 350 Nm). Dwie pierwsze konstrukcje wysokoprężne mają seryjnie napęd na przód i 6-biegowe manuale (mocniejszy może też współpracować ze skrzynią DCT), natomiast ten ostatni silnik został zintegrowany z 9-biegową przekładnią przekazującą moc na obie osie.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Chevrolet Corvette C7 Z06 – kolejna ofiara Nurburgringu (Video)

Czy Toyota Auris zmieni się w… Corollę?