w

Civic po face liftingu w szczegółach

Honda zmodernizowała swój kompaktowy bestseller. Przyjrzymy się mu nieco dokładniej.

honda_civic_facelift_2015_2

Civic stał się bardziej urodziwy, dzięki nowym reflektorom (zintegrowanym z diodami LED), przeprojektowanym zderzakom i tylnym lampom z bardzo ładnym, ciemnym wypełnieniem. Ofertę japońskiego auta wzbogacą nowe barwy i wzory felg. Dzięki tym wszystkim nowościom, kompaktowa Honda prezentuje się nowocześniej i bardziej sportowo. We wnętrzu zagościły natomiast lepsze materiały wykończeniowe i dotykowy ekran z systemem Android, który znajduje się także w modelu CR-V. Nie zabrakło także nowych systemów bezpieczeństwa, w tym City-Brake Active, który zapobiega kolizjom przy niskich prędkościach.

honda_civic_facelift_2015_4

Pod maską zmian nie ma praktycznie żadnych. Gamę jednostek napędowych otwiera benzyniak o pojemności 1,4 litra i mocy 100 KM (dostępny jedynie w hatchbacku). Nie będzie to jednak najczęstszy wybór klientów. Dużo chętniej sięgają oni po większą jednostkę o pojemności 1,8 litra (i-VTEC), która generuje 142 KM. Ofertę zamyka 120-konny diesel z rodziny i-DTEC. Civic po face liftingu trafi już niebawem do polskich salonów.

 

Źródło: WCF

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nowy koncept Kii zostanie zaprezentowany w Genewie

Łada Vesta w wersji produkcyjnej