w

BMW serii 5 Touring oficjalnie

BMW serii 5 Touring

BMW pochwaliło się praktyczną wersją nadwoziową nowej Serii 5, która klasycznie nazywa się Touring.

BMW serii 5 Touring
BMW serii 5 Touring

I pierwszy raz podoba mi się ona równie bardzo, jak limuzyna. Zgrabnie narysowana tylna część karoserii ma w sobie spore pokłady i elegancji, i sportu. Najbardziej charakterystycznymi elementami są lampy w technologi LED o przyjemnym dla oczu kształcie, masywny zderzak z wkomponowanymi końcówkami wydechu i wyraźnie pochylona szyba nadająca całej sylwetce dynamiki.

bmw_series_5_touring_2017_13

Wnętrze zostało oczywiście przejęte z odmiany czterodrzwiowej. Możemy więc liczyć na bardzo dobre materiały wykończeniowe, wzorowe spasowanie, ciekawy design i najnowsze zdobycze motoryzacyjnej technologii. Inny jest jednak bagażnik. W 5-osobowej konfiguracje oddaje do dyspozycji podróżnych 570 litrów pojemności. Po złożeniu drugiego rzędu wzrasta do 1700 litrów. Cechami szczególnymi są regularne kształty, świetne wykończenie, łatwy system składania oparć (40:20:40) i rozwiązania praktyczne, takie jak szyny czy dodatkowe mocowania bagażu.

BMW serii 5 Touring
BMW serii 5 Touring

W początkowej ofercie Serii 5 Touring znajdziemy cztery wersje silnikowe: 530i (248 KM), 540i (335), 520d (187) i 530d (261 KM). Auto trafi do salonów w czerwcu tego roku. Ceny nie zostały jeszcze ujawnione, ale różnica między tą odmianą nadwoziową a limuzyną nie powinna być przesadnie duża.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Systematyczny serwis klimatyzacji to obniżone ryzyko usterek i zachorowań

Silnik 2.2 i-CTDi (Honda) – problemy, awarie, opinie, eksploatacja