Nowa E-Klasa doczekała się praktycznej odmiany nadwoziowej.
Jak można było się domyślać, wykorzystuje ona najnowszy nurt stylistyczny marki, który upodabnia ją z tyłu do Klasy C Kombi. Mamy więc atrakcyjnie narysowane lampy połączone wąską, chromowaną listwą. Przednia część karoserii nie została przeprojektowana. W porównaniu do poprzedniej generacji, auto wygląda znacznie zgrabniej, co jest zasługą lekko opadającej linii dachu i wyraźnie pochylonej tylnej szyby.
Imponującymi liczbami cechuje się bagażnik. W standardowej, 5-osobowej konfiguracji oddaje do dyspozycji 670 litrów, których wykorzystanie ułatwiają regularne kształty, szeroki otwór i niski próg załadunku. Po złożeniu drugiego rzędu przestrzeń załadunkowa wzrasta do 1820 litrów. Z jednej strony mamy więc auto godnie reprezentujące właściciela, a z drugiej – praktycznego przyjaciela rodziny. Gama jednostek napędowych powinna być taka sama, jak w przypadku limuzyny. Podstawowy benzyniak rozwija 184 KM, a diesel – 150 KM. W ofercie pojawi się także wersja AMG E 43 dysponująca mocą 401 KM. Dane techniczne wszystkich znanych nam wersji i pełną galerię przedstawiamy poniżej.
Źródło: Carscoops