w

Opel Astra Irmscher 2022. Tuning nowej generacji niemieckiego auta

Opel Astra Irmscher 2022
Opel Astra Irmscher 2022. Tuning nowej generacji niemieckiego auta

Niemiecki kompakt doczekał się pierwszego pakietu od nadwornego tunera. Trzeba przyznać, że robi wrażenie.

Opel Astra Irmscher 2022 prezentuje się naprawdę okazale. Co najważniejsze, nie można mówić o przesadzie. Projekt mógł zostać wprowadzony jako seryjny pakiet dla sportowych wersji tego modelu (jeżeli takie by powstały).

Opel Astra Irmscher
Body kit wygląda naprawdę bardzo dobrze. Pasowałby do wzmocnionych wersji

Przypomnijmy, że najnowsze wcielenie tego samochodu występuje tylko w wersjach pięciodrzwiowych. Są to hatchback i kombi. Warto dodać, że bazuje na platformie EMP2, z której korzystają również inne modele koncernu Stellantis (308, C4, DS4).

Opel Astra Irmscher 2022

Body kit Irmscher utrzymany jest w czarno-szarej tonacji, którą uzupełniają czerwone wstawki. Pakiet może bazować również na zwykłych odcieniach lakieru (zielonym białym i szarym). Projektanci postawili na zmodyfikowane zderzaki, nakładki progowe, dyfuzor, większy spojler dachowy i delikatnie obniżone zawieszenie (o 30 milimetrów)

Opel Astra Irmscher 2022 - wnętrze
Wnętrze uzupełniono pikowaną skórą

Bardzo ciekawie wyglądają felgi. Ich turbinowy wzór ma nietypowe ramiona. Klienci mogą wybrać, jeden z dwóch dostępnych rozmiarów: 18 lub 19 cali. Z kolei we wnętrzu znajdzie się pikowana skóra pokrywająca fotele, kanapę i panele drzwiowe. Jej kolor będzie spójny z dekorami kokpitu.

Opel Astra Irmscher White
Felgi turbinowe prezentują się bardzo charakterystycznie

Niestety, Irmscher nie zdecydował się na modyfikacje technologiczne. Opel Astra może mieć pod maską benzynową jednostkę 1.2 PureTech, diesla 1.5 BlueHDi lub hybrydę plug-in. W zależności od wersji, moc wynosi od 110 do 225 koni mechanicznych. Do ofery dołączy także elektryczna Astra – najpewniej na początku przyszłego roku.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ford Tourneo Custom - moose test

Ford Tourneo Custom w teście łosia. Duża podsterowność nie pozwoliła na dobry wynik

Aston Martin DBX vs Lamborghini Urus

Aston Martin DBX kontra Lamborghini Urus. Pojedynek sportowych SUV-ów (wideo)