2018 rok był dla polskiego oddziału Mazdy ważny – przynajmniej z dwóch powodów. Po pierwsze, japońska marka obchodziła dziesiąte urodziny na naszym rynku. Po drugie, odnotowała wzrost sprzedaży sięgający 11,08%.
Do klientów trafiło więc 12 574 sztuki nowych Mazd. Największym powodzeniem cieszył się model CX-5, na który zdecydowało się 3539 odbiorców. Tuż za nim uplasowała się CX-3 z wynikiem 3234 sztuk. Trzecie miejsce przypadło „Trójce” (2425 egzemplarzy).
Aktualny rok może się okazać jeszcze lepszy. Niedawno miała swój debiut nowa „Szóstka”, a kolejne wcielenie „Trójki” już czeka na premierę (zachwyca designem). Ponadto, gama może wkrótce się zwiększyć, co powinno pomóc w uzyskaniu korzystnych wyników. Japońska marka stawia więc krok po kroku i realizuje postawione cele.