w

Rekord sprzedaży Mazdy w Polsce

2018 rok był dla polskiego oddziału Mazdy ważny – przynajmniej z dwóch powodów. Po pierwsze, japońska marka obchodziła dziesiąte urodziny na naszym rynku. Po drugie, odnotowała wzrost sprzedaży sięgający 11,08%.

Do klientów trafiło więc 12 574 sztuki nowych Mazd. Największym powodzeniem cieszył się model CX-5, na który zdecydowało się 3539 odbiorców. Tuż za nim uplasowała się CX-3 z wynikiem 3234 sztuk. Trzecie miejsce przypadło „Trójce” (2425 egzemplarzy).

Aktualny rok może się okazać jeszcze lepszy. Niedawno miała swój debiut nowa „Szóstka”, a kolejne wcielenie „Trójki” już czeka na premierę (zachwyca designem). Ponadto, gama może wkrótce się zwiększyć, co powinno pomóc w uzyskaniu korzystnych wyników. Japońska marka stawia więc krok po kroku i realizuje postawione cele.

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nowa Toyota RAV4 – cennik

Suzuki podpisuje nową umowę sponsorską z ZPRP i Reprezentacją Polski