Corsa B to stary mieszczuch, którego większość egzemplarzy trafiło już na złomowiska. W tym przypadku trudno mówić o dobrym materiale na youngtimera, dlatego spotkanie tego auta na polskich drogach będzie z roku na rok coraz rzadszym zjawiskiem.
Niektórzy jednak starają się dać drugie życie temu modelowi. Można nawet stwierdzić, że znacznie lepsze niż wskazywałoby na to pierwotne przeznaczenie samochodu. Przejdźmy jednak do rzeczy… Pewien mieszkaniec Imielina postanowił zmodyfikować swój własny egzemplarz małego Opla.
Wszystko miało być dostosowane pod kątem wyścigów na prostej. Wymieniono silnik, jego podzespoły, zawieszenie, koła, układy hamulcowy i chłodzenia, a nawet szyby. Teraz Corsa dysponuje mocą 520 KM. Co istotne, auto szuka nowego właściciela. Cena? 19 500 zł. Poniżej znajdziecie pełną specyfikację, a link do ogłoszenia macie TUTAJ.
Modyfikacje:
-Silnik c20xe
-Głowica ks700 po regeneracji i lekkim portingu
-Blok seria
-Tłoki c20let
-Korby Pec
-wałki 286* świątek
-Silnik odpreżony kanapką
-Płyta podpory wału skręcona arp
-nowy rozrząd
Układ wydechowy:
-Turbo replika gt3582 ar63 od k64
-Kolektor wydechowy custom by lamik
-wastegate 50mm
-Wydech 76mm w maskę
Układ dolotowy:
-Kolektor ssący custom by lamik
-Przepustnica vr6
-Ic 600x300x76
-Orurowanie nierdzewka
-Blow off 50mm
Układ paliwowy:
-Wtryski lucas 1200cc
-dwie pompy paliwa
-Zbiornik alu 30l z wbudowanym Swirllpot-em by max tune
-flex fuel
Układ napędowy:
-Skrzynia biegów f18+
-Elektro szpera:)
-sprzegło vr6
-Półosie custom
Zawieszenie:
-Gwint ta-technix
-poliuretan
-dodatkowe stabilizatory na uniball
-Rozporka góra i dół?
-Hamulce Vectra b 2.0
-Opony m&t 26×10.5 r16
Elektronika:
-Megasquirt III Łukasz Lamik
-Procedura startu
-flat schift
-Cewki tfsi
Karoseria:
– bez jakichkolwiek oznak korozji
-Wydmuszka
-Szyby poliwęglan 2mm