w

Toyota i Lexus notują spory wzrost sprzedaży hybryd

Świat motoryzacji cały czas idzie do przodu. Wiąże się to z nowymi technologiami, które powoli zastępują wysłużone rozwiązania.

toyota_prius_2015_8

Toyota była pierwszym producentem, który masowo zaczął sprzedawać model hybrydowy. Prius, bo właśnie o nim mowa, znalazł ogromną liczbę zwolenników, doczekał się już 3 generacji i rozpoczął modę na tego typu samochody. Za nim pojawiły się kolejne produkty Toyoty i Lexusa, które stopniowo zwiększały swój udział na rynku. Przykładowo, w porównaniu do analogicznego okresu w 2015 roku, japoński koncern od stycznia do sierpnia zanotował wzrost sprzedaży hybryd o 45%. To naprawdę bardzo duża liczba. Co ciekawe 31% klientów ponownie wybierających Toyotę, decyduje się na model hybrydowy. Tak, prawie co 3 osoba! Japończycy znaleźli więc swój target i nic nie wskazuje na to, by ich pozycja spadała. Wręcz przeciwnie. Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

The Grand Tour – najdroższa scena otwierająca w historii

Hyundai RN30 oficjalnie