Polski oddział Toyoty po raz pierwszy umożliwił klientom zakup i zamówienie auta przez internet.
Oferta ruszyła 1 września i dotyczy przedsprzedaży modelu C-HR. Co ciekawe, na internetową formę zakupu zdecydowało się już 85 osób, z czego 33 zamówiły auta w ciągu trzech pierwszych dni. Zakup on-line jest atrakcyjny nie tylko ze względu na prostotę i możliwość zrobienia tego w niemal każdym miejscu, ale też wiąże się z pierwszeństwem odbioru auta nad klientami zamawiającymi swoje samochody metodą tradycyjną (w salonie).
Od 1 września, Polacy zamówili łącznie 328 sztuk tego modelu. Największą popularnością cieszy się limitowana seria Prime Edition. Warto dodać, że w standardzie japoński crossover otrzymuje pakiet systemów Safety Sense, obejmujący asystenta ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (z funkcją powrotu na właściwy tor), aktywny tempomat, automatyczne światła drogowe i system wykrywania pieszych z układem ochrony przedzderzeniowej.
Jeśli chodzi o napęd, to klienci najczęściej stawiają na 122-konną hybrydę z przekładnią E-CVT (ceny od 104 900 zł). Alternatywą dla niej jest doładowany benzyniak o pojemności 1,2 litra i mocy 116 KM współpracujący z 6-biegowym manualem (w opcji automat Multidrive S i napęd 4×4). Oficjalna sprzedaż modelu nastąpi na początku przyszłego roku.