Chwilę po debiucie odświeżonej wersji RS, przyszedł czas na Scouta.
To oczywiście uterenowiona odmiana bestselleru czeskiej marki występująca tylko w nadwoziu kombi. Auto wyposażono oczywiście w nowe osłony podwozia oraz karoserii, które przymocowano do przeprojektowanych zderzaków. Podobnie jak zwykłe wersje Octavii, Scout otrzymał dzielone reflektory przednie i tylne lampy z nowymi kloszami. Uwagę zwraca również o 3 cm zwiększony prześwit. Nowością jest możliwość połączenia 150-konnego diesla 7-biegową skrzynią DSG. Do tej pory ten wariant silnikowy był dostępny jedynie z 6-biegowym manualem. Pozostałe silniki, takie jak 1.8 TSI (180 KM) czy 2.0 TDI (184 KM) dalej są w gamie. Podobnie jak w przypadku RS-a, fotografie wnętrza nie zostały ujawnione, ale mówi się o nowej tapicerce z wyższą zdolnością przepuszczalności powietrza. Cennik powinniśmy poznać niebawem.