w

Nowa broszura reklamowa – Ford Mustang 2018.

Ford ujawnił informacje o powrocie Forda Mustanga w styczniu 2018 roku.

Niewiele wiadomo jednak na temat zamierzonych zmian w przyszłorocznym modelu.
Na całe szczęście do sieci (mustang6g.com) wyciekła nowa broszura reklamowa Forda. Możemy się z niej dowiedzieć paru rzeczy.

Niektóre kluczowe cechy standardowe dla obu modeli – 2,3-litrowego EcoBoost i 5,0-litrowego Mustanga to min. zdalny start, odświeżony system informacyjny SYNC3, radiotelefon SiriusXM z 6-miesięcznym okresem testowym, system monitorowania ciśnienia w oponach, kamera z tyłu i powypadkowy system alarmowy SOS.

W kwestii opcji dodatkowych, klienci będą mogli wybierać spośród następujących pozycji:
– 12 calowy, cyfrowy panel dotykowy
– asystent pasa ruchu
– amortyzatory MagneRide
– 10-biegowa automatyczna skrzynia biegów
– aktywowana głosowo nawigacja wraz z systemem nagłośnienia Shaker Pro Audio System.

Nadwozie może być pokryte jednym z 11 oferowanych kolorów – min. Kona Blue, Royal Crimson Metallic Tinted Clearcoat oraz Orange Fury Metallic (kolor prezentowany na załączonych zdjęciach). Kierowca oraz pasażer zyskali 1,5 cm przestrzeni na nogi – tyle samo miejsca stracili niestety pasażerowie, zajmujący miejsca na tylnej kanapie.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mercedes-Benz Sprinter – rekord sprzedaży

McLaren 570GT od WheelsAndMore.