w

Lexus LC 500 Liberty Walk

Lexus LC to niezwykle atrakcyjne coupe. Miałem przyjemność nim już jeździć, ale pełnowymiarowy test dopiero przede mną. W sylwetce tego auta nic bym nie zmieniał, jednakże zwolennicy tuningu mają nieco inne podejście do takich spraw.

Najbardziej skrajnym przykładem może być Liberty Walk, które słynie z bardzo odważnych i często kontrowersyjnych projektów. Zmodyfikowany przez tę firmę Lexus jest świetnym tego przykładem. Auto dostępne jest z dwoma pakietami: FRP (13 380 dolarów) i CFRP (19 440 dolarów) obejmującymi obie wersje silnikowe (V8 oraz V6 + silnik elektryczny).

Cechą charakterystyczną jest body kit, w którego skład wchodzą m.in.: poszerzone błotniki (zamontowane na nity), dodatkowe wloty powietrza, nakładki na zderzaki i progi, spojler, dyfuzor i 4 końcówki wydechu. Koła zostały natomiast pochylone do wewnątrz, co w połączeniu z obniżonym zawieszeniem daje efekt „przyklejenia” do asfaltu. Nie zabrakło również ciekawych felg z szerokim, chromowanym rantem. Według mnie widać tu sporo przesady, ale to oczywiście kwestia gustu.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

BMW X2 – cennik

Ford Fiesta 1.0 Ecoboost Titanium – Udana ewolucja