w

MINI obchodzi kolejną rocznicę reaktywacji

Już 15 lat minęło od wskrzeszenia kultowej, brytyjskiej marki.

mini_cooper_test_12

Od 1994 roku jest pod wodzą BMW, ale dopiero w 2001 roku ruszyła sprzedaż pierwszego nowego modelu marki. I od tamtego momentu… rośnie. Bawarski koncern postanowił bowiem poszerzyć gamę modelową MINI. Teraz w ofercie znajdziemy cabrio, SUV-a, crossovera w stylu coupe, hatchbacka, a nawet swego rodzaju kombi. Z pewnością wkrótce poznamy kolejne samochody. Owszem, to już nie te same, małe wozidełka, ale MINI słynie ze świetnych właściwości jezdnych i unikatowego stylu, które przyciągają wielu zamożnych klientów. Pozostaje tylko życzyć kolejnych lat sukcesów!

 

Źródło: WCF

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kiedy zadebiutuje Mercedes-AMG GT Roadster?

Nurburgring ma nowego właściciela