w ,

Nowe auto za 70 000 zł – Top 10

Pora zejść na ziemię… Po naszym „Top 10” za 200 tysięcy przyszedł czas na bardziej przystępne cenowo samochody. Kwota w wysokości 70 000 zł nie daje równie dużych możliwości, ale i tak pozwala na zakup nowego, naprawdę godnego auta. Poznajcie naszą listę!

suzuki_vitara

1. Suzuki Vitara 1.6 VTT 2WD Premium – Jeśli ktoś szuka crossovera za zbliżone pieniądze, powinien zainteresować się nowością Suzuki. Vitara stała się ładna i wygodna, choć jej kokpit powinien być lepiej wykonany. Rekompensatą tego faktu jest naprawdę korzystny cennik. Nasz budżet wystarczy na przyzwoicie wyposażony egzemplarz z przednim napędem. Pod maską jedyny dostępny silnik – benzyniak o pojemności 1,6 litra generujący 120 KM.

honda_civic_facelift_2015_1

2. Honda Civic 1.8 i-VTEC S – Japoński kompakt przeszedł ostatnio kurację odmładzającą. Jest przestronny i dysponuje sporym bagażnikiem. Za około 70 tysięcy dostaniemy egzemplarz ze znanym i lubianym benzyniakiem z rodziny i-VTEC, który współpracuje z 6-biegową przekładnią manualną. Wyposażenie będzie jednak skromne, bo podstawowe (wersja S).

peugeot_partner_facelift_2015_1

3. Peugeot Partner 1.6 VTi Active – Francuski kombivan jest jednym z najwszechstronniejszych samochodów dostępnych na rynku. Idealna propozycja dla małego biznesu, rodzin lubiących podróżowanie autem, a także aktywnych osób, które muszą zmieścić gdzieś swój sprzęt. Za 70 tysięcy otrzymamy „sztukę” w wersji Active z podstawowym, 100-konnym benzyniakiem. Warto dodać, że auto przeszło niedawno lifting.

seat_toledo_1.4_tsi_dsg_style_1-1024x658

4. Seat Toledo 1.2 TSI Style – Trzecie generacja Toledo jest bliźniakiem Skody Rapid. Ma więc przestronne wnętrze, duży bagażnik i… dość twarde materiały wykończeniowe. Za niecałe 70 tysięcy kupimy dobrze wyposażoną wersję Style ze 110-konnym silnikiem benzynowym współpracującym z 6-biegową przekładnią manualną. Rozsądna oferta dla rodziny.

opel_astra_2015_official_4

5. Opel Astra 1.4 Turbo Enjoy – Absolutna nowość segmentu C. Ładniejsza, lżejsza i znacznie lepiej wykonana niż poprzedniczka. Do tego produkowana w Polsce. Wśród opcji znajdziemy nawet fotele z funkcjami masażu, ogrzewania i wentylacji. Nasz budżet pozwala na zakup egzemplarza z „uturbionym”, 125-konnym benzyniakiem i niezłym wyposażeniem. Golf może czuć się zagrożony.

ford_c-max_fl_2014_1

6. Ford C-MAX 1.0 Ecoboost Trend – Minivan Forda przeszedł „parę chwil temu” lifting. Zyskał oczywiście grill upodobniający go do Mondeo i… Astona Martina. Tak czy inaczej, C-MAX prowadzi się bardzo dobrze. Ucieszy więc tatę lubiącego prowadzić i mamę, która doceni praktyczne wnętrze. Kwota jaką mamy do dyspozycji pozwala na zakup podstawowej wersji z udanym, 125-konnym silnikiem Ecoboost.

citroen_c4_cactus

7. Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech More Life – Futurystycznie wyglądający crossover to propozycja dla modnych kierowców spędzających dużo czasu w mieście. Ciekawostką są osłony Airbump, które chronią karoserię przed uszkodzeniami. Mając około 70 000 zł, możemy kupić egzemplarz z kulturalnym, 110-konnym silnikiem benzynowym współpracującym z 5-biegową skrzynią. Wersja? More Life, czyli zupełna nowość Citroena. Jest kompilacją najczęściej wybieranych opcji i dodatków przez klientów.

fiat_500c_2016_1

8. Fiat 500C 0.9 TwinAir – Poliftingowy bestseller Fiata wygląda jeszcze lepiej niż dotychczas. Z otwieranym dachem pozwala poczuć wiatr we włosach. Za zbliżoną kwotę otrzymamy egzemplarz z najmocniejszym, dwucylindrowym (!) silnikiem o pojemności 0,9 litra i mocy 105 KM. Wyposażenie jest praktycznie kompletne, dlatego nie ma mowy o kompromisie…

kia_soul_2013_1

9. Kia Soul 1.6 GDI AT L – Koreański, pudełkowaty samochód zyskał uznanie na europejskich rynkach. Druga generacja modelu lepiej wygląda, lepiej jeździ i nie budzi zastrzeżeń w dziedzinie jakości. Pod maską egzemplarza za około 70 tysięcy będzie pracować 132-konna jednostka GDI o pojemności 1,6 litra, która współpracuje z przekładnią automatyczną. Budżet umożliwi wybranie kompromisowej wersji „L”.

volkswagen_polo_1.2_tsi_highline_8

10. Volkswagen Polo 1.2 TSI DSG Highline – Niemiecki przedstawiciel segmentu B to klasyczny, dopracowany mieszczuch. Nasz portfel pozwala na zakup auta ze 110-konnym silnikiem benzynowym współpracującym ze świetną, 7-biegową przekładnią DSG. Co równie istotne, będziemy mieć do czynienia z topową wersją wyposażeniową (Highline). Przyzwoity wybór.

 

Jeśli macie inne propozycje, to zapraszamy do dyskusji w komentarzach!

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

2 komentarze

Dodaj odpowiedź
  1. Dorzucił by dwa pojazdy ze stajni FCA, może więcej. Fiat 500L Treking dla rodziny, Troszkę gorzej wyposażony 500X z napędem na przód, jak tez Jeep Renegate. Produkty z silnikami VW – hmm raczej mocno kontrowersyjne. Każdy z nich ma sobie duży potencjał problemów. Zdecydowanie bardziej bym wrzucił tutaj Mazdę 3 lub Toyotę Auris. Czy jakiegoś innego Peugota Compactowego. Nawet trochę słabszy Focus powinien był tu się znaleźć.

    • W naszych Top 10 chodzi o maksymalne zróżnicowanie. A produkty koncernu Volkswagena w rankingu są z silnikami benzynowymi, więc nie możemy ich dyskwalifikować. Kompakty reprezentuje nowość – Opel Astra 🙂 Dzięki za opinię!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mercedes-AMG GT Forgiato

Peugeot 308 1.2 PureTech Active – Mądry wybór