w

Innowacyjny Moduł Obsługi Serwisowej w Masterlease

Centrum Techniczne lidera rynku car fleet management – Masterlease wdrożyło nową technologię w kontaktach z siecią serwisów.

 

Moduł Obsługi Serwisowej to narzędzie do komunikacji on-line ze strategicznymi serwisami współpracującymi z Masterlease. Opracowane rozwiązanie zmienia technologię wykorzystywanych narzędzi i pozytywnie wpływa na wzrost potencjału rozwoju procesu obsługi pojazdów. Należy zaznaczyć, że jest to nowatorskie rozwiązanie na rynku usług zarządzania flotą opracowane przez zespół Centrum Technicznego oraz Dział Systemów Teleinformatycznych Masterlease.

 

– Najważniejsze zalety nowej platformy to bezpośrednia komunikacja w czasie rzeczywistym, skrócenie poszczególnych etapów procesu obsługi, możliwość precyzyjnego monitorowania wszelkich czynności wykonywanych przy samochodach, lepsza kontrola kosztów, możliwość automatycznej akceptacji zleceń oraz usprawnienia w rozliczeniach z serwisami ? komentuje Jurand Filipczyk, Dyrektor Zarządzający Centrum Technicznym Masterlease.

 

Platforma zwiększy wydajność pracy Centrum Technicznego Masterlease, które obsługuje obecnie w okresach intensywnego ruchu poziom 1 tysiąca różnego rodzaju interwencji dziennie. Nowe narzędzie dodatkowo pozwoli na nowych zasadach budować pełną historię poszczególnych zleceń serwisowych i w efekcie usprawni kontrolę procesów związanych z obsługą techniczną pojazdów.

 

Wdrożeniu platformy towarzyszy szkolenie pracowników serwisów, które w pierwszej kolejności zostały przyłączone do modułu.

 

– Kluczem przyjęcia serwisów do platformy jest ich strategiczne znaczenie dla obsługi flot Masterlease ? dodaje Jurand Filipczyk. ? Jednocześnie pozwala nam to na zweryfikowanie dotychczasowych partnerów w zakresie warunków współpracy, otwartości na nowe technologie napraw, kreacji w procesach obsługowych. Zacieśniamy relacje z tymi, którzy realizują plany sprzedażowe i obsługi serwisowej pojazdów, mają dla nas propozycje wspólnego rozwoju.

 

Pierwsze oceny serwisów są bardzo pozytywne i pozwalają nam planować dalszy rozwój Modułu Obsługi Serwisowej on-line. Następne usprawnienia dla serwisów będą uruchamiane już niebawem. Nasi Klienci użytkujący pojazdy Masterlease, również skorzystają na zmianach, które wprowadzamy w procesach obsługi. Wszystkie działania mają na celu podnoszenie satysfakcji współpracy z Grupą Masterlease.

 

Źródło: Masterlease, QBusiness

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Maciej Oleksowicz za kierownicą Fiesty S2000

Nowa broń Hondy w MotoGP