w

Peugeot 206 w reklamie z 2002 roku. Dziś to by nie przeszło (wideo)

Peugeot 206 reklama z Indii
Peugeot 206 w reklamie z 2002 roku. Dziś to by nie przeszło (wideo)

Marketingowcy starają się wyprzedzać konkurencję w dziedzinie kreatywności. Ten wyścig widoczny jest także w motoryzacji.

Choć dzisiejsze reklamy są nieco bardziej powściągliwe i konserwatywne, wciąż można znaleźć barwne pomysły wzbudzające uśmiech na twarzy. Niemal dwie dekady temu było jednak znacznie odważniej, czego przykładem jest Peugeot 206 w reklamie z 2002 roku.

Oto materiał, który powstał na potrzeby rynku indyjskiego. Jego głównym bohaterem jest młody mężczyzna i jego Hindustan Ambassador. W pewnym momencie postanawia jednak rozbić swoje auto, a następnie transformować je w coś bardziej nowoczesnego.

Po wielu godzinach pracy można zobaczyć efekt – dyskusyjnie „posklejanego” Peugeota 206. Przejażdżce towarzyszy duma i szpan na lokalnych ulicach. Ten spot należy oczywiście traktować z przymrużeniem oka.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Audi RS e-tron vs Porsche Taycan vs Tesla Model S

Pojedynek topowych aut elektrycznych: Audi RS e-tron kontra Porsche Taycan i Tesla Model S (wideo)

Volkswagen Golf R Mk8 Akrapović top speed

Volkswagen Golf R Mk8 z wydechem Akrapović. Przyspieszenie od 0 do 270 km/h (wideo)