w

Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną

Właśnie pojawił się raport Brand Finance na rok 2013, przedstawiający najbardziej wartościowe marki motoryzacyjne. Po raz kolejny zwyciężyła Toyota.

 

Od 2007 roku lider się więc nie zmienił. Tuż za nią znalazł się Volkswagen, który wyprzedził BMW. Warto zwrócić uwagę również na Hyundaia, który dostał się do pierwszej dziesiątki.

 

Oto Top50:

 

 

Autor: Wojciech Krzemiński
Źródło: Best Global Brands 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nowe japońskie bliźniaki

Honda Fun & Safety