Po oficjalnej ofercie nowego 508, polski oddział Peugeota ujawnił cennik Riftera – kombivana, który zastąpi w gamie Partnera.
Ile kosztuje francuska nowość? Za bazowy wariant trzeba zapłacić 74 800 zł. Taka kwota wystarczy na wersję Active (podstawową) uzupełnioną 110-konnym benzyniakiem o pojemności 1,2 litra i 6-biegową przekładnią manualną.
W tej cenie klient otrzymuje m.in.: czujniki ciśnienia w ogumieniu, 4 uchwyty zabezpieczenia bagażu, systemy aktywnego monitorowania pasa ruchu z korektą toru jazdy, monitorowania ograniczeń prędkości i automatycznego hamowania w razie wykrytego zagrożenia, radioodtwarzacz z sześcioma głośnikami, Bluetoothem, wejściami USB i Jack, tylne drzwi przesuwne z obu stron, centralny zamek, elektryczne szyby przednie, podgrzewane lusterka, kierownicę regulowaną w dwóch płaszczyznach, klimatyzację manualną, czujnik zmierzchu, fotel kierowcy z regulacją na wysokość oraz 16-calowe felgi stalowe.
Na drugim biegunie cennika znajdziemy natomiast odmianę GT-Line zintegrowaną z przedłużonym nadwoziem, 130-konnym dieslem BlueHDi i 8-biegową przekładnią automatyczną za 119 300 zł. To oczywiście spora kwota, ale podobnie skonfigurowany Volkswagen Caddy potrafi kosztować jeszcze więcej.