w

Praca motorniczego – dlaczego Karol Krawczyk był taki nerwowy…?

Tramwaj nie należy do pojazdów najbardziej skomplikowanych w prowadzeniu. Wielu twierdzi, że brak kierownicy, jazda po szynach i ograniczone prędkości pozwalają na szybsze okiełznanie tej maszyny, niż np. samochodu czy motocykla.

To jednak nie oznacza, że motorniczy nie uczestniczy w niebezpiecznych sytuacjach. W końcu korzysta z tej samej infrastruktury, co inni użytkownicy ruchu. Właśnie dlatego musi liczyć się z kierowcami, którzy nie zawsze stawiają na przestrzeganie przepisów drogowych.

Poniższe nagranie przedstawia kompilację takich ryzykownych zdarzeń z udziałem tramwajów. Warto dodać, że te maszyny są na tyle ciężkie i masywne, że nie potrzebują specjalnej strefy zgniotu… Zobaczcie sami, dlaczego Karol Krawczyk wracał czasami zdenerwowany z pracy:

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najciekawsze testy Krzemińskiego w 2017 roku

Wracał z Sylwestra taksówką. Za kurs zapłacił ok. 7 tys. zł