Małe gesty tworzą często wielką całość i są w gruncie rzeczy najważniejsze. Południowokoreańska marka wie o tym doskonale.
Hyundai angażuje się w różne kampanie związane z pomocą różnym grupom społecznym. Niektóre akcje mają bardzo dużą skalę, co tylko pokazuje, że marka zdaje sobie sprawę z wpływu na otoczenie i widzi w tym wszystkim swoją rolę. I za to należą się niskie ukłony.
Świetna zabawka dla dzieci przebywających w szpitalu
Ostatni pomysł jest drobnym wyciągnięciem ręki, ale wzbudził wiele uśmiechów na dziecięcych twarzach, dlatego z pewnością był bardzo przydatny. Koreańczycy stworzyli elektryczny samochodzik z myślą o małych pacjentach przebywających w barcelońskim szpitalu.
Zabawka wykorzystuje technologię EAVC (Emotion Adaptive Vehicle Control), która optymalizuje zachowanie i „reakcje” pojazdu na bodźce z zewnątrz i wewnątrz. Wbudowane systemy i czujniki monitorują mimikę twarzy, tętno, częstotliwość oddechu i łączą je z odczytami dotyczącymi hałasu, prędkości, przyspieszenia oraz wibracji. Po zebraniu danych dostosowują oświetlenie, klimatyzację i pracę dozownika zapachów.
Najważniejsze jednak, że pojazd poprawił samopoczucie dzieciaków, co na pewno może pozytywnie wpłynąć na ich zdrowie. Miejmy nadzieję, że da sporo radości małym, dzielnym pacjentom.