w

E-Tech Engineered Special Edition – nowe wersje hybrydowych Renault

Arkana E-Tech Engineered
E-Tech Engineered Special Edition - nowe wersje hybrydowych Renault

Francuski producent postanowił poszerzyć gamę wyposażeniową swoich  zelektryfikowanych samochodów.

E-Tech Engineered Special Edition, bo taką nazwę nosi ta seria, dostępna jest w hybrydowych Clio, Megane i Arkanie. Dotyczy to zarówno wariantów HEV (samoładujących), jak i Plug-in (z możliwością ładowania zewnętrznymi źródłami energii). Co ciekawe, nawiązuje do najnowszego, elektrycznego modelu kompaktowego marki.

E-Tech Engineered Special Edition – wstawki Warm Titanium

Kluczem było wzbogacenie designu popularnych samochodów Renault. W tym celu wykorzystano akcenty Warm Titanium, które są inspirowane elektrycznym Megane. Można je dostrzec praktycznie z każdej strony.

Clio E-Tech Engineered Special Edition
Renault Clio E-Tech, podobnie jak inne modele, ma wstawki Warm Titanium, ale może być polakierowane na inny kolor

Wstawki znalazły się na przednim zderzaku, nakładkach progowych, „skrzelach” błotnikowych, końcówkach wydechu, dedykowanych, pięcioramiennych felgach oraz tylnym dyfuzorze. Świetnie pasują do szarego lakieru, ale przedstawiciele firmy oznajmili, że wariant E-Tech Engineered Special Edition będzie dostępny również w innych kolorach. Oprócz tego można liczyć na unikatowe emblematy.

Clio E-Tech Engineered
Wnętrza również zostały uzupełnione wstawkami Warm Titanium

Pakiet wzbogaca także wnętrze samochodu. Są tu starannie poprowadzone szwy Warm Titanium, które zdobią kierownicę (z literą E) oraz tapicerkę siedzeń i kanapy. Ten sam kolor znalazł się również na innych dyszach nawiewu. Z kolei na progach znalazła się listwa z nazwą edycji specjalnej.

Megane E-Tech Edition 2022
Renault Megane E-Tech również posiada uzupełnienia nawiązujące do najnowszego, elektrycznego modelu

Przypomnijmy, że hybrydowe Renault oparte są na benzynowym silniku wolnossącym o pojemności 1,6 litra litra. Uzupełnia je jednostka elektryczna i generator prądu. Łączny potencjał zestawów to 145 koni mechanicznych (HEV) lub 160 koni mechanicznych (PHEV). Edycja specjalna trafi na wybrane rynki europejskie jeszcze w tym roku. Ceny nie zostały jeszcze ujawnione.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pontiac Trans Am auto-detailing

Detailing na najwyższym poziomie. Pontiac odzyskał blask!

Maluch z silnikiem Subaru

Fiat 126p 2.2 Turbo. Ten Maluch to potwór!