w

Ford Ranger 2019 – ciekawa reklama (Video)

Ford Ranger przeszedł kolejną kurację odmładzającą. Wraz z nią do sieci trafiła nowa reklama amerykańskiego pick-upa.

Zacznijmy od tego, co się zmieniło. Pod względem stylistycznym, zmiany są bardzo skromne i ograniczają się do detali, takich jak listwy, wypełnienia reflektorów czy grill. We wnętrzu pojawiły się natomiast lepsze materiały wykończeniowe, nowe wzory tapicerek i system operacyjny SYNC3. Co ważne, uzupełniono listę systemów bezpieczeństwa, wśród których znalazły się takie pozycje, jak asystenci awaryjnego hamowania, rozpoznawania pieszych i utrzymywania pasa ruchu.

Najwięcej zmieniło się pod maską. Do historii odchodzą bowiem 3,2-litrowa jednostka TDCi i jej 2,2-litrowa siostra. Zamiast nich w ofercie znajdziemy 4-cylindrowe silnik o pojemności dwóch litrów. Najsłabszy oferuje 130 KM i 340 Nm. Może współpracować jedynie z 6-biegową przekładnią manualną. Wersja kompromisowa dysponuje mocą 170 KM i 420 Nm. Topowy wariant ma natomiast 213 KM i 500 Nm. Dwie mocniejsze jednostki współpracują z automatami. Warto dodać, że wszystkie warianty silnikowe mają seryjny napęd na obie osie. Ranger ma być skuteczny poza asfaltem, o czym świadczą parametry off-roadowe: głębokość brodzenia wynosząca 80 cm, kąt zejścia 21 stopni i kąt natarcia 29 stopni.

Wróćmy jednak do reklamy. Motywem przewodnim jest możliwość uciągu do 3,5 tony. Materiał jest oczywiście formą humorystyczną i nie róbcie tak na własną rękę…

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nissan – sukces rynkowy w Polsce

Skoda ujawniła nazwę nowego modelu