SsangYong powoli i konsekwentnie buduje swoją markę w Europie.
Koreańska firma nie należy do największych, ale stopniowo rozwija swoją sprzedaż i wszystko idzie w dobrą stronę. Dowodem tego mogą być wyniki z kwietnia 2016 roku. SsangYong sprzedał 13 462 aut, co jest najlepszym, miesięcznym wynikiem w jego historii. To o 7,4% lepiej niż w analogicznym okresie w roku ubiegłym. Aż 9133 sztuki trafiły na rynek rodzimy, pozostałe zostały eksportowane – również do Europy. Na sukces sprzedażowy miały wpływ dwie nowości: Tivoli i XLV, który za kilka tygodni dołączy do polskiej gamy (7-miejscowy SUV na bazie Tivoli). Jeśli Koreańczycy pójdą dalej drogą crossoverów i SUV-ów o powściągliwym, ale charakterystycznym designie to jesteśmy pewni, że ich rezultaty będą coraz lepsze.
Źródło: SsangYong