w

Sukces sprzedażowy SsangYonga

SsangYong powoli i konsekwentnie buduje swoją markę w Europie. 

ssangyong_tivoli_1.6_exdi_2wd_quartz_test_11

Koreańska firma nie należy do największych, ale stopniowo rozwija swoją sprzedaż i wszystko idzie w dobrą stronę. Dowodem tego mogą być wyniki z kwietnia 2016 roku. SsangYong sprzedał 13 462 aut, co jest najlepszym, miesięcznym wynikiem w jego historii. To o 7,4% lepiej niż w analogicznym okresie w roku ubiegłym. Aż 9133 sztuki trafiły na rynek rodzimy, pozostałe zostały eksportowane – również do Europy. Na sukces sprzedażowy miały wpływ dwie nowości: Tivoli i XLV, który za kilka tygodni dołączy do polskiej gamy (7-miejscowy SUV na bazie Tivoli). Jeśli Koreańczycy pójdą dalej drogą crossoverów i SUV-ów o powściągliwym, ale charakterystycznym designie to jesteśmy pewni, że ich rezultaty będą coraz lepsze.

 

Źródło: SsangYong

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nazwa show byłych gwiazd Top Gear już znana!

Abarth 595 po liftingu