To wydarzenie zawsze jest okraszone dużymi i pozytywnymi emocjami. Zapach, pierwsze kilometry, czysta tapicerka…
Zakup nowego auta moment, które nigdy się nie zapomina. W końcu wydajemy na auto sporą część zarobionych pieniędzy. Nasze odczucia w dużej mierze zależą także od obsługi. To handlowcy i pozostali pracownicy odpowiedzialni za wydanie zakupionego pojazdu odpowiadają za nasze samopoczucie w tej ważnej chwili.
Zakup nowego auta w Indiach
Coraz częściej celebruje się takie momenty. Zazwyczaj zdarza się to w przypadkach drogich samochodów – luksusowych lub sportowych. Okazuje się jednak, że nawet klient decydujący się na zwykłą osobówkę może zostać potraktowany, jakby miał urodziny.
Świetnym tego przykładem są Indie i kupno Suzuki Baleno. Właśnie na tego japońskiego przedstawiciela segmentu B zdecydowała się młoda rodzina. Ten model raczej nie jes tratkowany, jak dobro luksusowe, dlatego podejście obsługi pozytywnie zaskakuje. Klienci mogli liczyć nawet na tort i prezenty. Zobaczcie sami:
Wbrew pozorom, takie podejście ma duże znaczenie, jeżeli komuś zależy na utrzymaniu dobrej relacji z nabywcą. Pamiętajmy, że ten sam produkt oferuje wielu innych dealerów, dlatego tak naprawdę handlarz musi w pewnym sensie sprzedać samego siebie. Jeżeli przekona klienta, to duża szansa, że wróci do niego po kolejne auto.
Przypomnijmy, że Suzuki Baleno było do niedawna dostępne również w polskich salonach. To nieco większy model od Swifta, który oferuje więcej miejsca w drugim rzędzie i nieco bardziej praktyczny bagażnik. Ma także bardziej komfortowe zawieszenie i spokojniejszy charakter – nie prowadzi się tak zawadiacko, jak jego brat.