w

Wzorst sprzedaży Ferrari

Tyle mówi się o kryzysach gospodarczych i politycznych na całym świecie. To wszystko zdaje się jednak nie wpływać na świat tej najbardziej szlachetnej motoryzacji. 

ferrari_488_gtb_7

Świetnym tego przykładem jest Ferrari. Włoska marka rodem z Maranello zanotowała w zeszłym roku wyraźny wzrost sprzedaży. Modele z silnikami V8 znalazły o 5% więcej klientów, niż w ciągu poprzednich 12 miesięcy 2015 roku. Z kolei supersamochody z V12 cieszyły się o 4% większym zainteresowaniem. W sumie Ferrari sprzedało 8014 sztuk swoich sportowych dzieł na czterech kołach. Plany są jednak bardzo ambitne. Już w 2019 roku Włosi chcą przekroczyć liczbę 9000 sprzedanych egzemplarzy. Czy to się uda? Patrząc na panujące trendy, szanse są spore, dlatego mocno trzymamy kciuki!

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

SEAT Leon 1.8 TSI DSG FR – Inny wymiar… Volkswagena

Chevrolet Corvette AeroWagen