w

Volvo zrzuciło swoje auta z… 30 metrów. Potem przekazało je służbom ratunkowym do celów badawczych

Volvo zrzuciło swoje auta z... 30 metrów. Potem przekazało je służbom ratunkowym do celów badawczych

Ikona bezpieczeństwa w przemyśle motoryzacyjnym? No jasne, że Volvo. Szwedzka marka ma bardzo bogatą historię w tym zakresie i skrupulatnie to wykorzystuje.

W 1959 roku to właśnie ta firma wprowadziła 3-punktowe pasy bezpieczeństwa. Trzynaście lat później pokazała światu fotelik dla dziecka umieszczony tyłem do kierunku jazdy. Nie myślcie jednak, że to jedynie dobry marketing “starego wizerunku”. Ten producent naprawdę tworzy samochody, które coraz lepiej chronią zarówno pasażerów, jak i otoczenie.

Volvo zrzuciło swoje modele z wysokości 30 metrów

Teraz firma wpadła na pomysł, który miesza reklamę z wartością naukową. Marketingowcy postanowili stworzyć akcję, która miała na celu zrzucenie modeli Volvo z wysokości 30 metrów. Aby tego dokonać, konieczne było użycie dużego dźwigu.

Samochody lądowały w różnych “pozycjach”. W każdych okolicznościach kabiny zdołały przetrwać. Wraki zostały przekazane służbom ratunkowym do celów badawczych – aby lepiej radzili sobie w takich sytuacjach i wiedzieli, jak skutecznie przeprowadzić całą akcję. Brawo.

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

grand prix Turcji 2020 pole postion

Takich kwalifikacji F1 jeszcze nie było: Stroll z pole postion!

Auto w łodzi - dosłownie

Stworzył coś wyjątkowego za 800 dolarów. Zwraca większą uwagę niż jadąc Ferrari