w

Volkswagen Cross Up! wyceniony

Nikogo nie zaskoczył debiut Up!?a w wersji Cross. Fiat już od dawna udowadnia, że nawet reprezentant niskiego segmentu, pozbawiony potężnego silnika i nie przypominający czołgu, ma szansę bycia docenionym za swoją zwinność i terenową zdolność. Przecież jego Panda 4×4 nie wyróżnia się ani jednostką napędową (to zaledwie 1,3-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 75 KM), ani stopniem przystosowania do ?trudniejszych? warunków, a mimo to od lat funkcjonuje na rynku.

 

Co jest więc przyczyną sukcesu? Skromność – Fiat nie twierdzi, że reprezentant segmentu A z małym dieslem pod maską poradzi sobie wszędzie. Przekonuje jednak, że każdemu, nawet takiej nierzucającej się w oczy Pandzie, należy dać szansę, bo jest w stanie dojechać dalej, niż większość zwykłych ?osobówek.

 

Niestety, VW nie poszedł śladami konkurenta z Włoch i jego Up! Cross jest po prostu… 1,5 cm wyższy od wersji klasycznej, upiększony dachowymi relingami i 16-calowymi felgami oraz bogatszym wyposażeniem (chociażby dwukolorowym wnętrzem czy skórzaną kierownicą). A szkoda. Ceny wersji Cross rozpoczynają się od13 950 euro.

 

Autor: Miłosz Bagiński
Źródło: Volkswagen

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nowa Fabia

Legendy motoryzacji: Vauxhall Lotus Carlton/Opel Lotus Omega (1990-1992)