w

Toyota wzywa modele RAV4 do serwisu

Prawie 3 miliony samochodów z całego świata musi przymusowo odwiedzić fabryczne serwisy.

toyota_rav4
Toyota RAV4

Akcja serwisowa dotyczy samochodów z lat 2005-2014. Jej powodem jest podejrzenie ryzyka poważnego uszkodzenia pasów bezpieczeństwa dla pasażerów tylnej kanapy w razie wypadku. Zdaniem Toyoty, podczas zderzenia w modelu RAV4 może dojść do kontaktu pasa z konstrukcją oparcia, w wyniku którego może on ulec zerwaniu. Aby temu zapobiec, w serwisach będą montowane specjalne osłony. Cała akcja zostanie oczywiście przeprowadzona na koszt producenta. W samej Europie do serwisów trafi łącznie około 625 tysięcy egzemplarzy.

 

Źródło: WCF

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Lexus LC 500h oficjalnie

Alfa Romeo podała nazwę pierwszego crossovera