w

Toyota RND Concept oficjalnie zaprezentowana

Kilka dni temu Toyota uraczyła nas tajemniczymi zapowiedziami nowego samochodu. Dziś wiemy, co się za nimi kryło.

toyota_auris_rnd

Nowym, ultranowoczesnym samochodem mającym zmienić oblicze motoryzacji będzie… Toyota Auris z czerwonym nosem klauna na miejscu logo marki. Misterne zapowiedzi okazały się żartem brytyjskiego przedstawiciela Toyoty. Trzeba jednak przyznać, że akcję przeprowadzono w niezwykle słusznym celu – RND to skrót od Red Nose Day, który wypada 13 marca. Tego dnia organizacja Comic Relief podejmie próbę zebrania 1 miliona funtów na cele charytatywne. Każdy brytyjski posiadacz Toyoty będzie mógł dołożyć własną “cegiełkę” na szczytny cel, kupując wspomniany nos klauna u dealera marki lub za pośrednictwem portalu eBay – koszt to tylko 5 funtów.

 

Źródło: WCF

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nissan IDx i Infiniti Q50 Eau Rouge nie trafią do produkcji

Honda Civic Type-R – data debiutu już znana