Japoński pick-up doczekał się nowej wersji. Choć nazwa jest sugestywna, nie ma mowy o zastrzyku mocy.
Oto Toyota Hilux GR Sport 2022 bez tajemnic. Już na wstępie warto zaznaczyć, że ta specyfikacja trafi również do europejskich salonów, dlatego cennik zostanie wkrótce uzupełniony. Co tak naprawdę ją wyróżnia?
Jak wynika z komunikatów, inspiracją był rajdowy wariant modelu startujący w Dakarze. Odważne nawiązanie. Samochód ma przeprojektowany zderzak i nową fakturę grilla z wkomponowaną nazwą producenta. Nie zabrakło również nowych wlotów i osłony podwozia.

Producent zdecydował się także na topowe reflektory LED. Ciekawostką są 17-calowe felgi aluminiowe, które zostały połączone z terenowymi oponami. Dopełnienie całości stanowią natomiast plakietki GR Sport.
Toyota Hilux GR Sport – wnętrze
W kabinie znalazło się topowe wyposażenie, ale też kilka akcentów, które wyróżniają tę konfigurację od innych. Najbardziej rzucają się w oczy sportowe fotele wykonane z zamszu i uzupełnione czerwonymi szwami.

Emblematy GR Sport widoczne są także na dywanikach. Sportowy charakter podkreślają też aluminiowe pedały, dekory imitujące włókno węglowe oraz niebieskie podświetlenie na panelach drzwiowych.
Pod maską bez zmian
Układ napędowy nie został zmodyfikowany. To oznacza, że sercem pozostał czterocylindrowy turbodiesel o mocy 201 koni mechanicznych i 500 niutonometrów. Współpracuje z nim sześciobiegowy automat, który kieruje cały potencjał na obie osie.
Warto dodać, że inżynierowie popracowali nad zawieszeniem, aby właściwości jezdne pick-upa były nieco lepsze. Pozostawili jednak resory piórowe, które utrzymują tonę ładowności.
Oczekuje się, że Toyota Hilux GR Sport w europejskiej specyfikacji trafi do salonów latem 2022 roku. Bliżej terminu poznamy ceny tego modelu.