Japońskie coupe będące bliźniaczą konstrukcją BMW Z4 trafiło na warsztat kolejnego tunera. Co z tego wyszło.
Toyota GT Supra Avante Design otrzymała odważny body kit, ale pierwsze, co rzuca się w oczy to żółty lakier – zwróciłby on uwagę nawet na zwykłym hatchbacku. Co ciekawe, jest seryjny. Poza nim, auto wyposażono w przedni splitter, przeprojektowany zderzaki, nakładki progowe, poszerzone błotniki, dodatkowe wloty powietrza, dyfuzor i pokaźną lotkę nad klapą bagażnika. Wrażenie robi także nakładka na tylnej szybie.
W takiej konfiguracji ten model bez problemu mógłby zastąpić starą Suprę w Szybkich i Wściekłych. Niestety, nic nie wiadomo o modyfikacjach technicznych, dlatego można podejrzewać, że pod maską mieszka seryjny silnik o pojemności trzech litrów. Oferuje on 340 koni mechanicznych oraz 500 niutonometrów. Tyle wystarczy, by osiągać setkę w 4,3 sekundy.
W polskiej ofercie znajdziemy też słabszy, dwulitrowy silnik, który generuje 258 koni mechanicznych oraz 400 niutonometrów. W jego przypadku można liczyć na setkę w 5,2 sekundy. Oba warianty są dostępne z ośmiobiegowymi automatami i napędami na oś tylną.