w

Toyota GR 86 z pakietem Pandem Rocket Bunny. Ledwo poznasz ten model!

Toyota GR 86 z pakietem Pandem Rocket Bunny. Ledwo poznasz ten model!

Rodzimy tuner postanowił wziąć na warsztat jeden z najnowszych modeli japońskiej marki. Wyszło kontrowersyjnie.

Toyota GR 86 z pakietem Pandem Rocket Bunny prezentuje się unikatowo. I to jest fakt. Czy dobrze wygląda? Tu już mogą pojawić się różnice zdań. Nie jest tajemnicą, że takie nadwozia świetnie prezentują się w oryginale. Nie możemy jednak zapomnieć, że fani motoryzacji z Kraju Kwitnącej Wiśni uwielbiają skrajne modyfikacje, które odbiegają od pierwotnych projektów.

Toyota GR 86 tuning
Auto zostało wyraźnie obniżone i poszerzone

Firma odpowiedzialna za pakiet postanowiła to wyważyć, by projekt mógł zainteresować również klientów ze Starego Kontynentu i Ameryki. Samochód wygląda nieco jak przystosowany do jazdy po torze wyścigowym.

Toyota GR 86 Pandem Rocket Bunny – nisko i szeroko

Samochód został wyraźnie obniżony i poszerzony. Masywne błotniki w pewnym stopniu osłaniają  opony Toyo o niskim profilu i felgi z głębokim rantem. W oczy rzucają się także bardzo masywne nakładki progowe. Z przodu widać natomiast chłodnicę, która “wygląda” zza zderzaka. Aby silnik był jeszcze skuteczniej chłodzony, zastosowano dodatkowy wlot. Z tyłu jest równie muskularnie. Nie zabrakło potężnego spojlera i dyfuzora, w który wkomponowano końcówki układu wydechowego.

Toyota GR 86 Pandem Rocket Bunny 2021
Body kit obejmuje zderzaki, nakładki progowe, błotniki i spojler

Warto dodać, że modyfikacje objęły również wnętrze. Zrezygnowano ze zbędnych materiałów, by odchudzić całą konstrukcję. Aby było bezpieczniej, zastosowano solidną kratkę, która chroni użytkowników w przypadku zderzenia i dachowania.

Tuner nie zdecydował się na modyfikacje technologiczne. To oznacza, że prezentowana Toyota GR 86 skrywa wolnossącą jednostkę o pojemności 2,4 litra zdolną generować 228 koni mechanicznych249 niutonometrów. Może ona współpracować z sześciobiegowym manualem lub automatem o tej samej liczbie przełożeń. Masa własna pojazdu to 1270 kilogramów.

 

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

BMW M340d G21 acceleration

BMW M340d G21 – przyspieszenie topowego diesla do 250 km/h (wideo)

Maserati Papua Nowa Gwinea

Obywatele żyją za dolara dziennie, a rząd kupił auta za miliony. Na jedną imprezę!