w

Toyota C-HR – klienci stawiają na wersję hybrydową

Toyota C-HR

Toyota C-HR weszła przebojem na światowe rynki. Cieszy się również dużym zainteresowaniem w Polsce.

Toyota C-HR

Japoński crossover należy do segmentu, w którym prym wiodą Renault Captur, Peugeot 2008 i Nissan Juke. Co ciekawe, wyniki za pierwsze trzy miesiące tego roku pokazują, że Toyota wyprzedziła już rodzimego konkurenta i goni francuskie bestsellery. W tym czasie znalazła w Europie 31 888 nabywców, co jest dobrze rokującym rezultatem. Z pewnością uda się zatem przekroczyć 100 tysięcy w ciągu roku. Warto dodać, że to jedyny miejski crossover dostępny z napędem hybrydowym. Co ciekawe, właśnie taki wariant sprzedaje się najlepiej. Stawia na niego około 80% klientów. Doceniają oni także atrakcyjną sylwetkę, która pokazuje, że projektanci Toyoty też lubią czasem zaszaleć.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Audi R8 Prior Design

Mercedes-AMG C 63 S Wimmer