W ciągu tygodnia od oficjalnej premiery najnowszy samochód Tesli znalazł 325 tysięcy chętnych!
Potencjalnie oznacza to dla firmy zysk rzędu 14 miliardów dolarów. Aby zostać wpisanym na listę chętnych należało wpłacić depozyt w wysokości 1000 dolarów. Tylko w ciągu pierwszych 24 godzin udało się zebrać imponujące 180 tysięcy przedpłat. Sukces jest o tyle znaczący, że firmie udało się osiągnąć to wszystko bez przeprowadzania szeroko zakrojonej akcji marketingowej. Przed salonami Tesli ustawiały się długie kolejki, czasem sięgające 800 osób. Dla tych, którzy wpłacili swoje depozyty w dniu premiery, firma przygotowała specjalny prezent. Aby sprostać zapotrzebowaniu, już zarządzono zwiększenie produkcji. Tesla Model 3 to najmniejszy i najtańszy model marki – zasięg na pełnych bateriach ma sięgać ok. 350 kilometrów, a sprint do „setki” ma trwać mniej niż 6 sekund. Przypomnijmy, że za podstawowe warianty Modelu 3 należy zapłacić 35 tysięcy dolarów.
Źródło: WCF