Subaru odświeżyło swoje coupe, co zaowocowało kilkoma istotnymi modyfikacjami.
Pod względem stylistycznym auto zmieniło się nieznacznie. Designerzy zdecydowali się jedynie na kosmetykę. Nowe jest to, czego nie widać. Przede wszystkim chodzi o zawieszenie z bardziej wydajnymi amortyzatorami zapewniającymi większą sztywność. Co więcej, kierowca będzie miał teraz możliwość wyboru trybu torowego, który uśpi pracę ESP. Jednostka napędowa zyskała natomiast nowe zawory i przeprojektowane cylindry, dzięki czemu dysponuje mocą 205 KM (+5) i momentem obrotowym wynoszącym 211 Nm. Auto będzie bardziej dynamiczne, co jest efektem lepszego zestopniowania skrzyni, która zyskała także łopatki do zmiany biegów.
Chętni na więcej sportu mogą dokupić pakiet Performance, w którego skład wchodzą hamulce firmy Brembo z nowymi tarczami, amortyzatory Sachs i 17-calowe felgi. We wnętrzu znajdziemy natomiast ekran dotykowy wyświetlający wiele sportowych wskazań (m.in.: temperaturę oleju i wody, siłę przeciążeń, wykorzystanie przepustnicy). Odświeżone BRZ powinno już wkrótce trafić do salonów.
Źródło: Carscoops