Koncerny wiedzą, jak ważne stały się samochody miejskie. Nie tylko zresztą w Europie ? VW przygotowuje przecież amerykańską wersję Polo najnowszej generacji. Dlatego producenci swoim ?maluchom? poświęcają coraz więcej uwagi i nie traktują ich jak, kolokwialnie mówiąc, zapychaczy, lecz jak modele nakręcające spiralę sprzedaży.
Dowodem na to jest choćby nowa, dostępna jedynie we Francji seria Peugeota 107. Przedsiębiorstwo 64?, zajmujące się na co dzień produkcją tekstyliów, we współpracy z francuską marką przygotowała specjalną wersję najmniejszego z aut z logo lwa. Poza ciekawie zaaranżowanym wnętrzem, auto bogato wyposażono, dzięki czemu dorównuje poziomem niektórym, ubożej wyposażonym modelom klasy średniej – ma systemy ABS i ESP, sześć poduszek powietrznych (włącznie z kurtynami), radio z CD i gniazdem typu jack.
Jak dotąd Peugeot nie zapowiedział, jakoby 107 od 64? miał trafić na obce rynki.
Autor: Miłosz Bagiński
Źródło: Peugeot