Czekolada to po motoryzacji jeden z najlepszych wynalazków ludzkości – któż z nas może oprzeć się pokusie sięgnięcia po jej kolejny kawałek? Wiedzą o tym marketingowcy z Audi, którzy postanowili stworzyć najsłodszą wersję najnowszej generacji modelu TT.
O pomoc w przygotowaniu wyjątkowego samochodu poproszono belgijskiego cukiernika – Joosta Arjisa, który wraz ze swoimi zespołem przyjął wyzwanie niemieckiej marki. Nadwozie zostało pokryte aż 27 tysiącami kawałków czekolady w różnej postaci. Samochód został zaprezentowany na międzynarodowych targach mebli i wyposażenia wnętrz, gdzie Audi oprócz TT zaprezentowało kilka innych modeli. W ten sposób Niemcy chcieli pokazać, że ich samochody to coś więcej niż tylko środki transportu – przez wielu ludzi są uznawane za wyznaczniki mody i odpowiedniego stylu życia. Kreatywność działów marketingowych chyba nigdy nie przestanie nas zadziwiać…
Źródło: WCF, WOW* Trend Magazine