w

Skoda Octavia iV Plug-in Hybrid (204 KM) startuje w Polsce od 138 900 zł

Skoda Octavia iV Plug-in Hybrid polski cennik
Skoda Octavia iV Plug-in Hybrid (204 KM) startuje w Polsce od 138 900 zł

Czeska marka uzupełnia ofertę swojego fundamentu sprzedaży. Skoda Octavia iv Plug-in Hybrid debiutuje na polskim rynku.

Fundamentem tego wariantu jest benzynowy silnik 1.4 TSI, który współpracuje z jednostką elektryczną. Łączny potencjał układu konwencjonalnej odmiany to 204 KM i 350 Nm. Takie wartości pozwalają na osiąganie setki w 7,7 sekundy i rozwijanie 220 km/h. Należy dodać, że istnieje także hybrydowa Skoda Octavia RS, która oferuje 245 KM i 350 Nm. W tym przypadku można liczyć na 100 km/h w 7,3 sekundy i prędkość maksymalną wynoszącą 225 km/h.

Octavia hybryda plug in
Hybryda Plug-In dostępna jako liftback i Combi w dwóch wersjach : 204 KM i 245 KM

Bez względu na wariant hybrydy plug-in, cała moc trafia na oś przednią za pośrednictwem 6-biegowej przekładni automatycznej DSG. Zasięg na samym prądzie ma wynosić około 60 kilometrów. Ten bardzo dobry wynik to zasługa baterii o pojemności 13 kWh. Istnieje możliwość uzupełniania akumulatora za pomocą domowego gniazdka, wallboxa lub przy użyciu dedykowanej stacji ładowania.

Skoda Octavia iV Plug-in Hybrid – cennik:

  • Liftback Plug-in Hybrid 204 KM Ambition: 138 900 zł
  • Liftback Plug-in Hybrid 204 KM Style: 144 250 zł
  • Liftback RS Plug-in Hybrid 245 KM: 159 500 zł
  • Combi Plug-in Hybrid 204 KM Ambition: 142 800 zł
  • Combi Plug-in Hybrid 204 KM Style 148 150 zł
  • Combi RS Plug-in Hybrid 245 KM: 163 350 zł
Skoda Octavia iV Hybrid Plug-in wyposażenie
Octavia iV Hybrid Plug-in posiada w podstawie rozbudowany komputer pokładowy, automatyczną klimatyzację i dotykowy ekran multimedialny

Skoda Octavia iV Plug-in Hybrid w wersji podstawowej oferuje m.in: elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, wspomaganie ruszania pod górę, dostęp bezkluczykowy, asystentów pasa ruchu, awaryjnego hamowania, komputer pokładowy, 2-ramienną kierownicę wielofunkcyjną, fotel kierowcy z regulacją lędźwiową, czujniki zmierzchu i deszczu, kamerę cofania, automatyczną klimatyzację, 8 głośników, czujniki parkowania z tyłu, światła LED, 17-calowe felgi aluminiowe, tempomat z ogranicznikiem prędkości i przedni podłokietnik.

Hybrydowy wariant czeskiego auta jest już w oficjalnym cenniku. Klienci mogą składać zamówienia.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Toyota RAV4 Prime test łosia

Hybrydowa Toyota RAV4 oblała test łosia: Japońska marka musi rozwiązać problem

Fiat ze styropianem na dachu

Czechowice-Dziedzice: Przewoził na dachu ładunek dwa razy większy od auta