Czeska marka ma kilka bestsellerów, które tworzą fundament sprzedaży. Jednym z nich jest Skoda Fabia.
Przedstawicielka segmentu B występuje w dwóch wersjach nadwoziowych: hatchback i combi. Ten drugi wariant nie jest popularny w tej klasie. Kiedyś oferowało go kilku producentów, ale dziś tylko Czesi zostali na placu boju (nie licząc horrendalnie drogiego MINI Clubman).
Combi pozostanie w gamie
Skoda nie idzie śladami konkurencji. Wręcz przeciwnie, zamierza skorzystać z tej sytuacji. Wbrew pozorom, taki samochód ma spory target. Z jednej strony jest stosunkowo tani, a z drugiej – wystarczająco przestronny. Właśnie dlatego decydują się na niego nie tylko klienci indywidualni, ale też firmy. Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nie widział Fabii Combi na Uberze…
Kiedy możemy spodziewać się kolejnej generacji? Z pewnością nie wcześniej niż pod koniec przyszłego roku. Duże prawdopodobieństwo, że nowa Skoda Fabia Combi doczeka się wersji hybrydowej.