w

Rynek europejski ma się coraz lepiej

Sprzedaż samochodów na Starym Kontynencie od lat nie należy do największych.

seat_leon_x-perience_2014_2

Na szczęście pojawiło się światełko w tunelu. Analitycy zanotowali niewielki, ale jednak wzrost, który objął 11 miesięcy (od stycznia do listopada) zeszłego już roku. W porównaniu do 2013, sprzedaż w 2014 roku wzrosła o 6%. Taki rezultat udało się uzyskać dzięki wielu premierom motoryzacyjnym. Najbardziej powinny się cieszyć marki premium, choć bardzo dobrze poszło również Seatowi, który sprzedał o 10% więcej samochodów, niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

 

Źródło: Carscoops

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Plany Opla

MG GTS