w

Rozbite Priusy, czyli promocja The Grand Tour

Nie od dziś wiadomo, że Clarkson, May i Hammond są królami motoryzacyjnej kontrowersji.

the_grand_tour_prius_1

Nowe show z ich udziałem, czyli The Grand Tour, musi trafić do szerokiego grona odbiorców, by odnieść oczekiwany sukces. Aby tak się stało, trzeba postawić na wszystkie możliwe formy reklamy. I tutaj wracamy do słowa „kontrowersja”. Jeremy Clarkson od lat pokazuje swą niechęć do Priusa, a dwóch jego kolegów nie zamierza temu zaprzeczać. Właśnie dlatego w Londynie i Berlinie pojawiły się dwie rozbite, hybrydowe Toyoty. Jedna wbita w chodnik, a druga w masywny słup. Obie są oklejone nazwą najnowszego i najbardziej obiecującego programu motoryzacyjnego. Jak widać jest to skuteczna forma reklamy, bo nie dość, że zwraca uwagę przechodniów to jeszcze jej zdjęcia obiegły cały świat. Gratulacje dla marketingowców i PR-owców!

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Volkswagen Passat GT Concept

Hybrydy Skody już wkrótce