w

Rolls Royce Cullinan od Mansory: Luksusowo, czarno i kwadratowo

Rolls Royce Cullinan Mansory 2021
Rolls Royce Cullinan od Mansory: Luksusowo, czarno i kwadratowo

Jedyny SUV w gamie luksusowej marki trafił w ręce znanego tunera. Co z tego wyszło?

Cullinan nie jest najpiękniejszym SUV-em na rynku, ale projektanci nie mieli łatwego zadania. Trudno bowiem zaszczepić konserwatywny nurt stylistyczny oparty na ostrych liniach i kwadratowych motywach w takiej sylwetce.

Stylu odmówić mu jednak nie można. Auto emanuje masywnością i awangardowym sznytem z każdej strony. Po wizycie u Mansory robi to jeszcze lepiej, co spodoba się klientom ceniącym szeroką personalizację.

Rolls Royce Cullinan Mansory 2021

Brytyjskie auto luksusowe otrzymało body kit, w skład którego wchodzą poszerzone błotniki, zmodyfikowane zderzaki, dodatkowy spojler i nowe wloty powietrza. Zwieńczeniem całości wieloramienne felgi.

Cullinan Mansory tuning
Cullinan zyskał masywny body kit

Dominuje tu czerń, której jedynymi przełamaniami są chromowane klamki, elementy oświetlenia i niebieskie, wąskie paski biegnące przez profile samochodu . W takiej konfiguracji, Cullinan wygląda bardzo mrocznie i budzi respekt.

Wnętrze kontrastuje z karoserią, co jest zasługą niebieskiej tapicerki z białymi uzupełnieniami. Pikowana skóra znajduje się także na panelach drzwiowych. Mansory zadbało nawet o zaprojektowanie unikatowych dywaników. Firma nie podała ceny pakietu. Wiele zależy na pewno od indywidualnych oczekiwań klienta.

Rolls Royce Cullinan Mansory interior
Czerń karoserii kontrastuje z niebieskim wnętrzem

Przypomnijmy, że Rolls Royce Cullinan ma pod maską benzynowy, doładowany silnik V12 o pojemności 6,75 litra, który generuje seryjnie 563 konie mechaniczne 850 niutonometrów. Dzięki tym wartościom trafiającym na obie osie, przyspieszenie do setki tego 2,5-tonowego kolosa zajmuje zaledwie 5 sekund, a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

SEAT Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive - test, ceny, dane techniczne, wrażenia z jazdy

SEAT Ateca w wersji sprzed liftingu to swoisty etap przejściowy. Czy z 2-litrowym TSI jest dobrym wyborem? (test)

CRX agrotuning

Jak zepsuć Hondę CRX? Zamontować oświetlenie z innych modeli