w

Rolls Royce chwali się wynikami sprzedaży

To był znakomity rok dla brytyjskiego producenta – w 113-letniej historii marki tylko raz udało się osiągnąć lepsze wyniki.

rolls_royce_dawn

Szlachetna marka sprzedała w ciągu ubiegłych 12 miesięcy aż 4011 egzemplarzy, które trafiły do odbiorców w 50 krajach – to o 6% więcej w porównaniu z wynikami notowanymi w 2015 roku. Największy wzrost popularności odnotowano na rynku japońskim (o 51%) oraz w Niemczech (30%). Swój sukces Rolls-Royce zawdzięcza przede wszystkim sporemu zainteresowaniu modelem Dawn Drophead oraz limitowanymi edycjami Black Badge przygotowanymi dla Ghosta i Wraitha. Ponadto marce udało się stworzyć około 100 nowych miejsc pracy oraz otworzyć nowe centrum technologiczne. To wszystko stanowi znakomity prognostyk na przyszłość – warto bowiem pamiętać, że już wkrótce gotowy do debiutu będzie nowy Phantom (przełom 2017/2018) oraz pierwszy SUV marki – Cullinan, które powinny jeszcze bardziej wyśrubować wyniki osiągane przez markę.

 

Źródło: Motor1

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ford Fiesta ST200 – Wzmocniony waria(n)t

Audi S5 Cabriolet debiutuje w Detroit