Grupa Renault to jeden z kluczowych graczy motoryzacyjnych w naszym kraju. Polacy bardzo chętnie sięgają po jej produkty, czego dowodem są świetne wyniki.
W 2018 roku francuska marka sfinalizowała sprzedaż 64 216 nowych samochodów, co jest jej rekordem w Polsce (+6%). Ponad 45 tysięcy nabyły firmy i instytucje. Dzięki modelom Renault i Dacii, Francuzi uplasowali się na szóstej pozycji w kraju. Spory sukces odnotowały auta dostawcze, które znalazły się na miejscu lidera z udziałem na poziomie 15%.
Najpopularniejszym modelem okazało się Clio (8353 sztuk). Drugie miejsce zajęło Megane (5533), a na trzecim znalazł się Captur (3960). Wśród aut użytkowych prym wiedzie Master. Najważniejszym modelem Dacii pozostał oczywiście Duster (9843), który wyprzedził Sadnero (6446) i Dokkera (3240).
Ważnym wydarzeniem był także powrót marki Alpine, którą uświetnił debiut modelu A110 w najnowszej odsłonie. Pierwszy salon nowej marki znajduje się w Katowicach. Już 30 osób złożyło zamówienia na francuskiego sportowca, z czego 20 odebrało kluczyki.
Czy rok 2019 okaże się równie udany? Czas pokaże. Renault nie zamierza jednak czekać bezczynnie i zaproponowało klientom nową kampanię o nazwie EASY LIFE. Na czym ona polega?
Zacznijmy od testowania. Każdy, kto jest zainteresowany sprawdzeniem możliwości aut Renault, może wejść na stronę testujzpasja.pl i umówić się na jednodniowe jazdy testowe. Po ich odbyciu, zainteresowani mogą wykorzystać hashtag #testujzpasja w social mediach i podzielić się wrażeniami z innymi internautami.
Co więcej, proponowane rozwiązanie oznacza wprowadzenie nowej oferty serwisowej, wśród której możemy znaleźć trzy poziomy pakietów serwisowych: Economy, Original oraz EASY LIFE. Istotną zaletą jest także udoskonalenie wariantów finansowania oraz propozycji ubezpieczeniowych.